OLIVAL čarobno ulje

Jako sam se veselila ovoj recenziji jer vam je pomno smišljam već dugo dugo. S obzirom da se nisam uspjela primiti laptopa, ona je malo pričekala, ali nisam je mogla preskočiti. Zaista bi bilo šteta.
Ovo ulje koristim već nekih 3-4 mjeseca i mislim da sada s vama mogu podijeliti svoje najiskrenije mišljenje. 

Ovo ulje spoj je najdivnijih ulja lješnjaka, jojobe, makadamije, badema i ruže, a možete ga nanositi na lice, tijelo i kosu.  Cijena 50ml ovoga ulja je 109,90 kn, što je zaista isplativo s obzirom da se troši jako sporo jer ja još uvijek imam pola bočice. 

Htjela bih ovu recenziju započeti s kratkim razbijanjem predrasuda. Naime, vjerujem da se mnoge bojite ulja nanositi na lice upravo radi straha od neke reakcije. Nakon svoje objave da sam počela koristiti Olival čarobno ulje, dobila sam dosta upita u inbox i uglavnom su svi bili na temu: "Zar te nije strah koristiti ulja jer imaš masno lice i jer si sklona prištićima i aknama?" Sva su pitanja bili te tematike, te sam svima odgovorila uglavnom isto. Dakle, ako imate masan ten, masnu T-zonu, nečisto lice, prištiće ili akne, to NE znači da svoje lice trebate isušivati kremama i tonicima s alkoholom ili agresivnim kremama koje će učiniti dugoročno više štete nego koristi. Naravno, u savjetovanju s lječnikom, treba odabrati neku terapiju i liniju koja će vama najbolje odgovarati, ali bez obzira na to, ne smijete zaboraviti na njegu i hidrataciju, osobito ako se radi o nekoj agresivnoj terapiji. Ukoliko idete "teorijom isušivanja", postići ćete kontraefekt jer ukoliko želite isušiti lice kako bi isušili i prištiće, potaknut ćete enormnu proizvodnju sebuma,a time i još više nepravilnosti.

 
Nego, vratimo se na Olival ulje. :)
Gledala sam ga odkada je stiglo na police i planirala sam ga kupiti, no Olival me iznenadio i obradovao me paketom u kojem je upravo bilo Olival suho ulje. Jedva sam dočekala trenutak da dođem doma s posla, skinem šminku i nanesem ulje.
S obzirom da ga već korisim svakodnevno jako dugo, stekla sam neku rutinu kada mi najviše odgovara za korištenje. Nakon temeljitog čišćenja lica navečer prije spavanja, na još vlažno lice, umasiram ulje i uživam u mirisima. Kao da me opušta prije spavanja. 
Svaku večer nanosim ulje na lice i za to mi je dovoljna jedna pumpica te ostatak razmažem na vrat, a povremeno istisnem dvije pumpice te osim lica namažem i vrati i dekolte. Nekada se trudim malo više posvetiti masaži lica, no vrlo često ulje samo brzinski nanesem. 
Jako mi se sviđa činjenica da brzo upija i miris koji se osjeti zaista dugo. Ponekad, ukoliko ne idem odmah rano ujutro van, ulje u maloj količini nanesem na lice i ostavim da se dobro upije. Iako sam mislila da mi neće odgovarati nanošenje pudera nakon toga, puder jako lijepo sjedne i nisam primjetila jače lučenje sebuma tijekom dana. 
Toliko sam osuševljena ovim uljem da sam ga isprobala u svim prilikama i svim varijantama. Nisam ga koristila baš na ostatku tijela, osim nekada njege kutikule nokta gdje se također pokazalo odličnim. 
Još jedna stvar koju sam primjetila je da djeluje zaista smirujuće. Naime, za vrijeme PMS-a (onog pred i posta) lice mi zna podivljati i izađe tu par prištića koje ja, naravno, raskopam i napravim nered. Takva sam, ne mogu si pomoći! :Đ  Kada nakon toga opet nanesem ulje, ujutro je situacija sasvim drugačija. Smireno lice i upale ni u tragovima. 

Mislim da iz dosadašnjeg teksta možete shvatiti da sam zaista oduševljena uljem i da ću ga sigurno nastaviti koristiti i dalje. Olival me osvojio svim prozvodima koje sam do sada probala i svi su uvršeni u moju svakodnevnu rutinu. Mnogo puta sam vam već hvalila njihovu Regenerativnu kremu koje sam potrošila već 3-4 kom i nikada ni jednom kremom nisam bila toliko zadovoljna, a sada još i koristim CC kremu koja me navela da se okanim tekućeg pudera u svakodnevnoj rutini. Možete li vjerovati? :D
Htjela bih vam samo napomenuti da s ovim uljem zaista možete biti škrti jer ga je potrebno jako jako malo i zaista vrijedi ono pravilo "Manje je više"
Jedina, ali baš jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ovog ulja je PUMPICA! Jooooj, vrlo je nespretna. Ne možete dozirati sadržaj, i morate paziti da se ne pošpricate, tako da ja dlanom "zatvorim" pumpicu kako ulje ne bi završilo tako gdje ne treba. 

S obzirom na sve prednosti i ovu jednu manu, ovom ulju dajem ocjenu 4,5/5. 

Jeste ga probale?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Ja sam ga masovno poklanjala za rođendane i napravila sam totalni bum među ženama. Svi ga obožavaju! A ja osobno imam već dugo love affair s Olival proizvodima. Njihov tonik sa smiljem mi je vrh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim sve njihovo. Baš su me pridobili i kad mi nešto zatreba, pogledat ću prvo imaju li oni to u asortimanu jer sam se u kvalitetu proizvoda uvjerila više puta.

      Izbriši
  2. Odlična rezenzija..!! Pomogla si mi, jurim sutra po svoj primjerak!! :) hvala tii!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu! Ako se sjetiš, javi dojmove, volila bi ih čut. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol